niedziela, 2 marca 2014

Afterglow: wisior i bransoletka

Witajcie :)
Bardzo mnie cieszą Wasze odwiedziny i miłe komentarze, za które Wam serdecznie dziękuję!
Mam nadzieję, że będziecie do mnie często zaglądać :)
***
Pilnie potrzebowałam dodatków w kolorze złota i tak oto powstał komplecik:
* Koralikowy wisior, w którego centrum umieszczony jest agat z pięknie prezentującą się druzą (kryształkami). Agat otulony został taśmą cyrkoniową crystal w złotej oprawie, koralikami fire polish oraz toho;
* Bransoletka ze sznureczka, na takim samym skręcanym sznurku (złoto-beżowym) zawisł mój oprawiony agat. Dla nadania jej charakteru przy zapięciu zawisła zawieszka-kłódka.

4 komentarze:

  1. Piękny wisior, prosty i elegancki:)
    pozdrawiam
    koralikowyszlak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny komplecik! Panowie do dzieła, zbliża się Nasze Święto, a takiego prezenciku żadna wybranka serca by nie odmówiła ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. zachwycająco piekne !

    Zapraszam Cię na mojego bloga z rękodziełem: obrazy, poduszki, sianowije, biżuteria, poduszki i inne cudaki
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Zapraszam do grona obserwatorów i jak będzie 100 obserwatorów organizuje candy .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń