środa, 2 kwietnia 2014

WYMIANKOWO + ŚWIATOWY DZIEŃ ŚWIADOMOŚCI AUTYZMU

Dzisiejszy post dotyczyć będzie między innymi wymianki, na jaką miałam przyjemność się umówić z Bożenką, której blog znajdziecie TUTAJ.
Ma ona przeogromny talent i potrafi zrobić ZACHWYCAJĄCE COŚ z niczego :)
 Nie mogłam się powstrzymać i muszę pochwalić się tutaj moimi nowymi skarbami.
Oto owoce naszej wymianki.
Wykonałam dla Bożenki takie oto biżuteryjne drobiazgi:

wisior "Fascination"
kolczyki z kolekcji Bling-Bling
koralikowe kolczyki z masą perłową i perełkami słodkowodnymi
koralikowe kolczyki - wkręty z masą perłową w centrum i taśmą cyrkoniową

Ja natomiast otrzymałam w prezencie takie oto śliczności <zachwyt> :

szkatułka-herbaciarka z różyczkami decoupage - uwielbiam motywy różane :-)
umieściłam już w niej swoje drobiazgi
wielkanocne drewniane jajeczka decoupage na stojaczku w stylu "różanym"
bransoletki koralikowo-szydełkowe
bransoletka decoupage
tacka z papierowej wikliny i decoupage

Uwielbiam oglądać czyjeś prace z bliska i się nimi zachwycać, jestem zauroczona ślicznościami, którymi zostałam obdarowana.
 Wykonane są bardzo misternie i przepięknie się prezentują, na zdjęciach nie sposób uchwycić ich uroku :)
Jeszcze raz dziękuję Bożenko za wymiankę!

***

Chciałabym jeszcze na chwilkę odbiec od tematu rękodzieła i poinformować Was (bądź przypomnieć Wam) o tym, iż dziś, czyli 2 kwietnia, obchodzimy ŚWIATOWY DZIEŃ ŚWIADOMOŚCI AUTYZMU! 


Temat ten jest mi dość bliski, gdyż bywam wśród dzieci z autyzmem. Są to wspaniałe osóbki, które nie mają jedynie trudności w codziennym funkcjonowaniu, ale są również osobami o przeogromnych talentach, ciekawych osobowościach. Wnoszą wiele dobrego i mają ogromny potencjał, który jedynie trzeba pomóc im w sobie odkryć.
Osób z autyzmem ciągle przybywa, coraz więcej dzieci jest diagnozowanych jako autystyczne, dlatego poruszanie tych kwestii jest czymś bardzo ważnym. 
Istotne jest wpływanie na świadomość ludzi, iż nie powinniśmy bać się kontaktu z tymi osobami, a wręcz przeciwnie - powinniśmy do niego dążyć.
Miesiąc kwiecień jest miesiącem autyzmu, a kolorem autyzmu - kolor niebieski.
ZAŚWIEĆ SIĘ NA NIEBIESKO DLA AUTYZMU ! :) 

3 komentarze:

  1. umiejętności haftu sutasz to coś, czego zajadle zazdroszczę... i skrycie podziwiam ;D
    dziękuje za odwiedziny :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci dziękuje za wspaniałą wymianę ,dla mnie jesteś mistrzynią haftu sutasz , będę często zaglądać na Twojego bloga żeby pozachwycać się przepięknymi pracami , Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko piękne, a najbardziej urzekł mnie czarny wisior, pozdrawiam serdecznie. Dziewczyno masz talent :)

    OdpowiedzUsuń